Snart så, snart så!

HÄÄÄÄJ!
Jag ligger fortfarande i sängen med en sovande Isak bredvid mig! <3
Fortfarande ingen bloppis på g för att jag såg för några veckor sen att min blogg är inte riktigt som den ska för går man in på kategorierna så finns det inget där förutom rubriker, nått fel har det tydligen blivit och det måste fixas innan jag kan lägga upp bilderna. Eftersom jag inte kommer att lägga upp alla bloppisbilder på engång så måste kategorierna fungera! :/ Nu är jag tråkig jag vet! - men jag lovar, det kommer en bloppis!

Det blev en låång sväng nere på stan igår med världens bästa Sofie! Äntligen fick man shoppa lite nytt, var så trött på allt kände jag så igår fick lite nya underkläder följa med hem + en mintgrön tisha + ett par nya jeans!!!
Ojojoj, kan inte minnas sist jag köpte jeans! Eftersom jag har tränat nu så har jag inte vela köpt så mycket kläder ifall det skulle bli för stort på kort tid och det dumma är nu är att jag ligger mellan två storlekar, eller 38:or är alldeles för stort och det är 2 cm tills jag får igen ett par 36:or... FRUSTRERANDE! Nu blir det hårdträning på gymmet ;))) MOHAHA!

Utgång igår med världens bästa människor!!
Jag ringde Sofie runt 20:00 tiden och jag nästan tvingade henne att säga ja att vi skulle gå ut!!
MEN DET HOPPAS JAG ATT DU ÄR GLAD FÖR IDAG SOFIE!! <3
Fort hem och göra sig i ordning för att åka hem till Sofie för att dricka lite där innan utgång, vi visste inte alls vart våra fötter skulle ta oss den kvällen. Vi vela mellan Goya, Heartan och Old Saints men till slut blev det Old Saints för där satt det så många man kände och vi hade en KANON kväll! Tack alla!


Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback