TORSDAG

Morning sunhines! 
Vaknade för en stund sen och jag kom precis på att om exakt en månad åker jag, Helena och Theres till Spanien, jag dör av längtan!
Jag tänkte skriva av mig lite om vad som har hänt dom senaste dagarna eftersom jag har varit lite off och har helt enkelt inte alls orkat skriva.
I Lördags skulle klockan ha ringt 07:30 men självklart vaknade ju jag 06:15 och va klarvaken, SINNES!
Men som vanligt när jag ska spela match så vaknar jag alltid tidigt och är supernervös. I alla fall, vi hade samling 09:00 och första matchen började 10:00 har jag för mig och nerverna stod mig upp i halsen, en galet nervös Nathalie sitter startklar i omklädningsrummet med dom andra och vill bara att Christer ska prata klart så att vi kan springa ut på plan! Vi spelade om guld den dan och efter ha vunnit första, spelat oavgjort i andra och vann även tredje så stod vi där och bara väntade och jag tyckte att dom pratade i evigheter men till slut hörde jag vårat lagnamn och vi vann, VI VANN GULD! Galet glada åkte jag och Joakim hem, han med en stukad fot och jag med en sträckning i båda lårerna + ett knä som vägrade att sluta värka men vadå vi vann guld!

Söndag, träning sen åkte vi till Storvik!
Måndag, slö dag med en massa film och mys.
Tisdag, pizza och burkcola till frukost, awesome. Lite senare på dagen åkte vi till Gävle igen.
Onsdag (igår), stod det träning på schemat igen och efter det åkte jag och hjärtat hem och duschade och gjorde oss i ordning för att möta finaste Sofie på stan för en fika på Mingel & Bar.
Torsdag (idag), Träning kl 18:00 ikväll och innan de vet jag faktiskt inte alls vad vi ska göra men vi hittar väl på nånting.

Och nästa vecka ska vi börja gymma igen, den här veckan blev det dåligt med det eftersom min finaste stukade foten i lördags men på måndag drar vi igång igen!!
Frukost time, min mage skriker! PUSS FINASTE


Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback