Söndag

HEJ MINA FINA, HÄR KOMMER HELGEN I ORD!!
I fredags skulle det bara bli en lugn hemma dag/kväll med min bästa, men den där pojken vid namn Thomas fråga om vi kunde hämta han i Hedesunda för han skulle till bomhus och dricka. Så, vi släpper av busan i valbo och drar vidare till H-sunda för att hämta honom :) Väl tillbaka i Gävle blev ju jag också sugen på att parta till det lite, så fort hem och göra sig i ordning och sen tillbaka till Bomhus! Faktiskt en riktigt trevlig kväll, tack alla! :)

Igår så kom VÄRLDENS BÄSTA SOFIE och drack lite cider och spelade kort med mig och hjärtat, självklart så skulle vi ju bara spela sånt som jag absolut inte kan, jag är en sån person som inte ska spela kort, är helt otaktisk när det gäller sånt där! Lite senare så kom även Thomas hit en sväng och gjorde oss sällskap!
Runt halv 2 skjutsade vi Sofie till stan sen drog vi vidare till Ternström och Evelina och va där ett tag :)

Söndag, vaknade kl 13:00, GALET!
Just nu sitter vi bara och slöar i soffan i varsin ände och väntar på att klockan blir halv 6 så vi kan åka på träning. Idag har jag träning i 3 timmar, 3 TIMMAR! Först tjejträningen i en timme, sen har killarna träning i 2 timmar så det blir att vara med på båda. Efter de ska vi äntligen åka till storvik, saknar min andra familj!
PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback