saturday

HÄÄÄJ! Morgon pigg? näe. Galet trött och vill egentligen bara ligga kvar i sängen med hjärtat men inte då, för om nån timme bara har vi samling på bollhallen. Japp, match idag, igen :) Kommer bli super kul!

Igår var jag och hela familjen Isaksson + några fler i Torsåker på the swedish night show! Riktigt roligt och tack alla för en kanon trevlig kväll!! Tyvärr så glömde glömska Nathalie kamerajäveln hemma och om vi ändå ska snacka otur så har jag världens sämsta mobilkamera så det blev inga bilder!! SUR! ;)

Nej, nu ska jag försöka få i mig lite frukost och faktiskt försöka vakna till också, jag sitter nog och gäspar 10 gånger per minut, usch hatar att vara så här trött, det får mig att börja tänka tillbaka till skolan fast nu går jag ju upp för en rolig sak men ändå :) Nej, magen skriker, dags att dämpa den! HÖRS HEJ <3

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback