120323

GOOD NIGHT! Klockan ringer 07:30 i morgon, det betyder att det blir en tidig kväll ikväll för i morgon ska vi vara på Ludvigbergsskolan i Valbo kl 09:00 för att spela match!! :)

Idag var jag och mitt hjärta till Köpis en sväng för att hämta mitt schema på Glitter, jag börjar där redan i maj och det känns så sjukt bra! Kommer bli en kanon sommar, JOBBA JOBBA JOBBA!!! Så mina vänner, mig kommer ni att hitta på Glitter i Valbo Köpcentrum i sommar! :)
Och snart bär det av till Spanien med brudarna, inte alls långt kvar nu! jag har försökt att inte tänka så mycket på det men nu när det börjar bli så nära är det svårt att "glömma bort det", Jag vill att det ska vara 29 April nu!!
Nej nu ska jag krypa ner bredvid mitt hjärta i sängen och försöka sova, PUSSS <3

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback