Days

I Fredags åkte ju Isak och skrev på kontrakt för sommarjobb! Och när klockan blev halv 1 så mötte vi upp Marres mamma och några fler vid polhem för att kika när Marre, Evelina och några fler av våra kompisar tog studenten :)) Lyckos dom som fick fin-väder!!! VILL SÅ GÄRNA GÖRA OM ALLTING!
Lite senare på kvällen åkte vi hem till Sofie och drack lite där hemma med hennes familj + grannar och spelade kubb, riktigt kul! :))
I Lördags åkte vi Glittertjejer till Fullriggaren och åt riktigt god mat och drack drinkar och när klockan blev halv 12 åkte vi ner till Allstar för att fortsätta kvällen där. Men efter bara en öl så ringer min kusin Linus till mig som jag inte har träffat på säkert 5 år. Han va i Gävle och ville träffas :)) Jag drack upp ölen och gick ut för att träffa han och sen blev det bara att jag följde med han upp till Interpool för att träffa hans kompis som jobbar där, vi blev kvar där till dom stängde!! 

Idag ska jag och mitt fina hjärta åka ut till hans stuga och blir kvar där till imorgon, vi ska fiska!!! :D
Tar nog med oss lite öl också hoppas jag ;)) Jag ska flirta lite med han så ska det nog inte vara nå problem!
Och imorgon har jag och Isak varit tillsammans i 9 månader, 9 MÅNADER! Tiden går så jäkla fort, men det känns så galet bra :) Jag älskar dig så otroligt mycket Joakim Isaksson <3
PUSS SÅ LÄNGE <3

Kommentarer
Postat av : BYSOFIA
DATUM: 2012-06-15 KLOCKAN: 14:25:59

Tack så mycket snälla du för din fina kommentar! Hoppas du får en underbar dag!

Glöm inte att spana in tävlingen som avslutas ikväll. Kanske något just nu vill ha.

http://bysofia.se/2012/may/tavling-1.html#comment



KRAM


KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback