Success

Den här dagen har bara flygit förbi. Klockan ringde 08:30 i morse, vi låg och drog oss i en kvart ungefär. Sen var det bara ner och äta frukost och röra sig mot Åshammar för jobbintervju! Tänker inte berätta vad det va för jobbintervju, men jag kan säga att det var nog den mest känslomässiga intervju jag någonsin har varit på. Så mycket minnen, så mycket som man har förträngt.

Imorgon tar min fina vän Marre studenten och jag ska försöka ta mig dit när hon springer ut, jag var hos henne idag och fixade hennes naglar och det märks verkligen att jag har lagt det på hyllan ett tag nu, blev inte alls lika bra som det blev förr :((

OOH! just det, min finaste Joakim Isaksson har fått jobb! Han var på anställningsintervju i tisdags och redan lite senare på dagen fick han reda på att han hade fått jobbet! Så imorgon drar han ner på stan och skriver kontrakt!! Allt går så jäkla bra just nu, PEPPAR PEPPAR! Ännu en bra sak, nu har jag gått ner dom kilon som jag bestämde mig för ett halvårsen att gå ner, känns så GALET BRA! Nu ska jag släpa mitt arsel till närmaste gym och bygga lite muskler ;))


Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback