MÅNDAG

Jag provar ännu en gång att försöka skriva nånting utan att bli sur för att jag inte kommer på något att skriva om..

Poppar väl lite bra musik då för att bli lite piggare! Fattar inte att jag fortfarande är vaken, har hostat som en idiot i flera dagar nu, det kliar i bröstkorgen och jag har träningsvärk i magen för allt hostande!! Vill börja träna igen, blir less på att bara sitta hemma när jag kommer hem ifrån jobbet! Vill gymma, vill ut och gå, vill röra på mig men jag får/kan inte, hostan tar kål på mig! + att jag vill inte bli sämre nu när jag har fått så jäkla mycket tider på Glitter!!
Har fått jobba så galet mycket nu, riktigt kul :))) Imorgon börjar jag kl 1 och slutar 5, så imorgon blir det bara en kortis! 

Jag är så sugen på att tatuera mig igen, jag vet exakt vad jag ska göra så nu är det bara att ta tummen ur och boka tid hos Anna till i september. Men jag vill NU NU NU! Jag vill inte vänta, men det är ju ingen idé att göra det nu precis innan sommaren :(( Jag ska faktiskt ta mig i kragen och börja skissa igen och försöka rita upp den jag ska göra sen!! Vill ha något som absolut ingen annan har!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen med min finaste som ska på jobbintervju imorgon!! PUSS <3


Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback