20 juni 2012

"GOD MORGON" Underbara ni, Efter bloppisen igår så gick jag in för att kika min hur min statistik låg till, den var ju sky hög!! Kul att så jäkla många va in och kollade och faktiskt komenterade några inlägg :))
 
Igår efter att Isak hade kommit hem ifrån jobbet så kom Kevin och hämtade upp oss utanför mig och sen åkte vi och hämtade upp Mimmi i Andersberg för vi skulle åka på bilbingo i Forsbacka och tro det eller ej, på första spelet så vann jag 700:-!! Har suttit och sagt till Mimmi i flera dagar att vi ska åka "tur-bilen" och med det menas att förr förra gången så åkte dom samma bil och då vann Kevin 1000:-!! GALET! Så jag sitter där och väntar på 1 nummer och nån sekund innan hade jag skrikit till Kevin att han ska tuta när dom ropade upp nummer 21 och det gjorde dom!
Så nu sitter man här med 700:- extra i näven ;))
 
Idag tänkte jag sitta ute i det underbara vädret och läsa lite tidningar! Sen åker vi till Storvik lite senare för att i morgon fyller min fina 21 år! Och jag skulle verkligen ha behövt åka ner på stan och kika på nånting till midsommar, har inte alls hunnit köpt nå sommarkläder eftersom jag har jobbat så jäkla mycket och har helt enkelt inte orkat åkt ner eftersom vädret har varit som det va i Februari! Det får nog bli jeans shorts, converse och nån snygg tröja :))
Justja, jag jobbar ju på midsommar jag, helt själv.. från klockan 09:30 till 14:00, KUUL! Mycket folk då som ska köpa det sista till i helgen! :)) Nu ska jag gå ut och sätta mig i våra obekväma solstolar och läsa lite :)) PUSS SÅ LÄNGE <3
 
Om nån vecka kommer även en klädbloppis upp!
 
 

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback