WORK

Kväller! Klockan ringde 09:00 imorse, kikade ut och det kom lite småstänk av regn men det stoppade inte mig, ner i hallen och knyter på mig skorna för en 30 min pw med bra musik i lurarna!
När jag kom hem sprang jag upp för trappen för att väcka hjärtat och sen gick vi ner och åt frukost.
Det blev även en timme på gymmet idag också, armar och rygg blev det idag, SKÖÖÖNT!
Fick ett sms av Amelina imorse och hon frågade om jag ville jobba imorgon, 13:00-20:15 och såklart så ville jag det :)

Är helt slut i kroppen efter gårdagens träningar, först en pw på morgonen med hjärtat, sen ner på gymmet en timme och sen blev det nästan 2 timmar aerobic och boxning på kvällen!!!
Nu ska jag mysa med världens bästa Joakim Isaksson och kika på hockey :) PUSS SÅ LÄNGE!!!
Ledsen för den dåliga bilduppdateringen men jag LOVAR, det kommer <3

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback