TIME

Snart är det dags att försöka ta sig ur sängen för att gå ner och äta frukost och sen åka till Forex för att växla in lite pengar inför resan! Inte långt kvar nu och imorgon åker Isak och hela laget till Vimmerby för att spela innebandy. Så i morgon ska jag umgås med min fina vän Sofie, inte så ofta man får riktiga tjejdagar men det ska det bli ändring på!

Senast 07:30 på söndag ska jag vara i Valbo utanför Helena och Theres för då går bilen mot Västerås flygplats!
Det ska bli så skööönt att få komma ifrån Sverige och den 6 Maj kommer jag hem och förväntar mig att det kommer bli en super sommar med galet mycket träning och jobb på Glitter! :)

Och när jag kommer hem ifrån Spanien hade jag faktiskt tänkt att ha bloppis här på bloggen med lite av varje. Tänkte lägga ut allt ifrån, tröjor, jackor, SKOR, byxor, bikinis och kanske till och med inrednings prylar.. JA ALLT! Så håll utkik, det kommer att vara i alla storlekar förutom i skor, då har jag bara storlekar i 36 + stora 36:or som är som 37:or så jag tycker faktiskt att alla kan ta och kika in några dagar efter jag kommit hem! Jag ska försöka fota lite nu innan jag åker så att det bara är att slänga upp bilder sen!
Nu sitter Isak och suckar så nu är det nog dags att lägga ifrån sig datorn och ta sig ner för att äta frukost och sen åka in till stan! PUSS <3

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback