GLITTER

Snart är det dags att åka iväg på några timmars jobb på Glitter i Valbo Köpcentrum, 13:00-20:15!
Idag har vi även 25% rabatt på allt i butiken för medlemmar, är du/ni inte medlem så kan ni bli det på www.glitter.se eller i butiken :) KOM OCH FYNDA MINA FINA! Vi säljer äver hårdonuts för en billig peng just nu!! + att en massa annat roligt har kommit in, vi har fått in suuper fina tubsjalar i alla möjliga färger!! Som sagt, kom in och fynda och träffa mig så klart! ;)

Om 4 dagar åker jag och mina hjärtegull till Spanien, kommer blir awesome!
Imorgon är den ända lediga tiden jag och Isak får med varandra innan han åker till Vimmerby och jag till Spanien, känns sådär faktiskt!
Nej nu ska jag och hjärtat äta frukost och sen drar jag iväg till Glitter! PUSS SÅ LÄNGE


Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback