HEJ MINA FINA!
Klockan ringde 09:00 i morse och det var bara att kasta på sig träningskläderna för en powerwalk innan frukost.
Vi gick i ungefär en timme sen vid klockan 11 så åkte vi till gymmet och där blev det att träna mage och ben idag, suuper skönt :) Lite senare ikväll, närmare bestämt klockan 19:15 ska jag vara på WorkOut center i gävle för ett mega aerobic pass med inslag av boxning, kommer blir så galet roligt! Just nu sitter jag bara och samlar kraft inför ikväll, blev riktigt slut efter gympasset :)
Måste verkligen köpa mig ett par riktiga löpar/gå/träningsskor dom jag har nu börjar blir lite dåliga, jag har redan siktat in mig på ett par som jag vill ha men dom är så dyra :o + att jag skulle behöva nya träningskläder, dom jag har nu börjar bli för stora ;) PUSS SÅ LÄNGE ♥

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback