Tisdag

HALLÅ HÄRLIGA! Sitter just nu och försöker hitta "peppmusik" till träningen. Känns som om jag bara tränar hela tiden men jag mår så galet bra av det. Tränar innebandy över 6 timmar i veckan sen sliter jag röven av mig på gymmet, låter som om jag har blivit världens träningsnarkoman!!  HELLO SUMMER 2012 ;)
Ska ställa klockan på 09:30 tills i morgon för gå en lååång pw med bra musik i lurarna! Sen kl 15:30 är det innebandyträning som gäller i en och en halv timme. Det går bra nu, börjar ju redan synas att jag börjar få muskler efter bara en månad på gymmet + att konditionen har blivit så förändrad, orkar så mycket mer nu!
Det blev visst ett träningsinlägg det här men det kommer att komma mer av de ;) PUSSSSS!


Kommentarer
Postat av : Maria
DATUM: 2012-04-03 KLOCKAN: 20:39:35

Härligt Stumpan:)Du är så duktig:) Jag vill gärna ha prommis och/eller gymsällskap alla kvällar utom måndag. Kram på re´//Maria


KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback