CHANGES

Time for changes..
Jobbade igår igen, 14:00-20:15! Det känns så galet kul att vara tillbaka på Glitter igen!!
Och träningen fortsätter fortfarande, har inte tappat hoppet än om att bli "fit" och det känns riktigt kul att man har inspirerat andra människor att börja träna efter jag började med dom inläggen här på bloggen!
STRONG IS THE NEW SKINNY.

Jag jobbade i lördags också och slutade 18:15, så det var bara hem och kasta på sig partyoutfiten och brände ut till bomhus för lite förferre! Kanon bra kväll, nästan hela gänget va med, härliga gänget! Troligtvis blir det en utgång i helgen också!!

Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli typ halv 2 så att jag kan åka ner på stan och träffa min bästa, Sofie! <3 Vi har inte hunnit träffats så mycket eftersom både hon och jag har börjat jobba igen + all träning jag håller på med! Måste hitta nya partykläder, känns sådär att allt börjar bli för stort så nu måste jag ha nytt, nytt nytt! PUSSSSS!

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback