21:36

HEJ MINA FINA!
Har precis fått lite mat i magen efter en lååång arbetsdag på Glitter, galet mycket kunder och sjukt mycket att göra hela dagen!! Så en nöjd Nathalie satte sig i Party Våfflan efter jobbet och körde kanske en aning för fort hem för att jag va så glad efter dagens jobbinsats :) Nu är jag ledig i en HEL vecka och nu är det bara en dag kvar sen åker vi till Spanien, mycket prat om Spanien men jag vill åka NU NU NU!

Det blev alltså lite ändrade planer inför ikväll, egentligen skulle jag ha umgåtts med finaste Sofie men fick jobba så vi får ses en sväng i morgon innan jag åker istället. Det blir troligtvis att jag sover hos Helena lördag till söndag för vi ska åka klockan 07:30 senast på söndag så nu måste jag försöka packa klart!!

Oj, jag har helt glömt bort att visa er vad jag köpte förra veckan, jag ska försöka fota imorgon så att ni får se vad som fick följa med mig hem!
+ att jag ska försöka komma ihåg att ta med mig kameran till Spanien :)

Och nu sitter hela mitt innebandylag i en buss på väg till Vimmerby, jag hade så gärna vilja följt med men åker faktiskt hellre till Spanien i en vecka :) ÅHERREGUD, vad jag saknar min finaste Isak! Hur ska jag klara mig utan den vackraste människan på jorden i 10 dagar!? SINNES! puss så länge <3

Kommentarer
Postat av : Maria
DATUM: 2012-04-28 KLOCKAN: 00:10:11

Hej på re´ Stumpan!

Livet är fullt utav prövningar......det här är en liten....10 dagar...känns som en hel evighet..klart ni fixar det:) Ha det bäst i Spanien...Längtar redan tills du kommer hem...Sköt om dej och var rädd om dej. Älskar dej!!//Krrraaaammmmmm


KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback