2012-04-10

Gnatt! Tidig kväller eftersom jag är helt sluuuut i hela kroppen efter all träning. Det blir en vilodag imorgon så att kroppen får återhämta sig lite innan nästa mega pass! Ska bli så skönt med sovmorgon i morgon, efter ha klivit upp kl 09:00 varje dag så ska det sitta riktigt fint med sovmorgon. Som jag skrev i förra inlägget så ska jag äntligen få börja jobba igen, på Glitter ofcourse. Ska bli så jäkla kul!!
Iiih, på torsdag blir det nog att åka och kolla på nya träningskläder + skor med hjärtat, som jag längtat och suktat efter nya frächa kläder, det behövs verkligen nya nu till sommaren, vill ha allt i rosa! Vet inte vad som har hänt med mig, förut hatade jag rosa, eller kanske inte hatat men tyckt mindre om och nu vill jag ha träningskläder i rosa, VAD HÄNDER!? Nu ska jag krypa ner i sängen med min fina! Sov gott

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback