20 April

Bra dag! Klockan ringde för 20 minuter sen. Dags för ett jobbpass på Glitter idag, 13:00-20:15!
Hoppas på en utgång senare ikväll med dom bästa men det visar sig, men jag tror faktiskt på en lugn hemma kväll och vi kanske till och med åker till Storvik redan ikväll! Men som sagt det visar sig.
Jag och Sofie var ner på stan för några dagar sen, det blev en riktigt tjejdag och det uppskattades verkligen! Tack världens bästa du! Hittade faktiskt lite saker som fick följa med mig hem, har ni tur kanske jag lägger upp bilder på det i morgon :) Köpte ett knallgult/neongult linne som jag hoppas att jag får använda ikväll!

Hade innebandyträning igår i en och en halvtimme, det kändes skönt att äntligen få springa av sig lite!
Laget har haft påsklov så det blev ingen träning på en hel vecka, sjuuk! Och eftersom jag har så galet slitna uteskor så vill jag inte springa så mycket i dom för risken är att mitt knä inte pallar de. Men jag Letar fortfarande efter bra uteskor men det finns inga som faller mig i smaken, jag vill ha några i nån knallig frän färg men dom flesta uteskor är svarta eller gråa och kostar skjortan!

10 dagar! OM 10 DAGAR, åker dom härliga systrarna Damberg och jag till Spanien! Tiden har gått så fort och nu är det dags att börja packa! Och på fredag nästa vecka åker hjärtat och hela laget till Vimmerby för att spela, dom blir borta i 3 dagar och snabbt uträknat så kommer dom hem den dagen jag åker, alltså den 29 April!
Så jag och Joakim blir borta ifrån varandra i 10 dagar, SINNES! PUSS SÅ LÄNGE <3

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback