11:15

Morning! Vaknade för en halvtimme sen av ett sms, först orkade jag inte ens kolla men jag blir ju så jäkla nyfiken så jag kravlade mig över Isak. Det var i alla fall Malin ifrån jobbet som skrev att jag skulle ringa henne när jag kunde så sagt och gjort, ska jobba Måndag, Tisdag och Onsdag som det ser ut och alla dagar stängning, cash is king! ;) Äntligen är man tillbaka på Glitter med världens bästa brudar! :D

Det blev en utgång i fredags igen, nästan hela gänget va med även denna gång, vi hade förferre hos Martin sen drog vi alla 7 ut på krogen och mötte upp några fler :) Perfekt med folk på heartan i fredags + att halva brynäslaget + tränare kom ner! 
Igår va vi bara inne och tog det lugnt, senare på kvällen åkte vi till Helena för att lämna mitt pass och pengar för att hon skulle fixa med incheckningen och lite små grejer, om en vecka åker vi! LÄNGTAR!

Nu ska vi ner och äta frukost sen ikväll blir det träning i 3 timmar för mig! Jag kommer vara galet slut efteråt!!

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback