Söndag 22 maj 2011

God morgon sunhines!
Söndag, ja söndag.. vart tog helgen vägen!?

Ojdå, ja gårkvällen blev ju ungefär som jag tänkt mig.. en mysig hemma kväll med världens bästa Filip!
Men dom flesta som känner oss vet ju att vi inte bara kan sitta inne, det blir sååå låååååååååååångtråkigt! Så vid.. ja, nångång.. jag kommer inte ens ihåg va klockan var så åkte vi ut och åkte en sväng men det va inge roligt folk ute så vi ringde till Jocke som vi inte har träffat på as länge, så vi åkte dit och stog och prata as länge med han och hans tjej :) Vi åkte väl därifrån vid 1 tror jag :D Men super kul att få träffa han igen :)

Söndag;
Vad händer idag? Jag vill så mycket, men orkar inte!
Justfan, nu är det inte långt kvar innan jag ska på introduktion för det nya jobbet :) Jag längtar verkligen, det ska bli så jäkla kul att äntligen få göra något man velat gjort så länge!
Nog om det, vad ska ni alla andra göra idag? Jag vet inte vad vi ska göra och undra vem som åker ur BigBrother ikväll.. blir det Chrille eller blir det Gurkan? Jag själv hoppas faktiskt på att Gurkan åker, jag är så less på den Karln nu!! Hans gnäll gör mig galen! :P
Oooh höll på att glömma, jag beställde ju hem nya skor i fredags så jag hoppas att dom kommer nu till veckan :) Jag är så spänd på hur dom ser ut "in real". Jag längtar verkligen tills jag får hem dom! JAG ÄLSKAR SKOR!
Jaja, puss så länge! <3

Följ min blogg med bloglovin.. och missa inte gilla knappen till vänster! ;)



Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback