Onsdag 25 maj 2011

Hello Sunshines!
Förlåt förlåt förlåt för en dålig uppdatering några dagar nu men jag hoppas att det inte gör nånting för att jag ska försöka ändra på mig! Förlåt ännu en gång :) Föresten, det är ju super skönt att ha fått så mycket läsare!! Jag hoppas att några av er stannar i alla fall :)

Varför jag inte har bloggat så mycket nu under några dagar är för att jag har knappt varit hemma nånting alls och när jag väl har kommit hem så har jag inte orkat skriva av mig! Men nu sitter jag här och tänka faktiskt skriva några inlägg idag :)

Idag, alltså Onsdag.. så skjutsa jag Filip till jobbet sen så drog jag och Malin till köpis för att äntligen få shoppa lite behövande, typ som.. smink, strumpbyxor, baslinnen och lite mer :) Tänkte lägga upp sen vad jag har köpt under dagen :) Var även in på mitt framtida jobb tidigare idag och jag längtar verkligen! I alla fall, så HAR JAG FÅTT HEM MINA NYA SKOR IFRÅN NELLY! Jag har dom på mig nu och jag är så kär, det bara pirrar i magen när jag ser på dom! Dom är korall röda, så snyggt :) Just nu känns det som om dom kommer att användas flitigt i sommar men så säger man ju alltid när man har något nytt man verkligen gillar, så vi får väl se hur det blir med det :D Men nu har jag dom och jag älskar dom!

Nu ska jag fota det jag köpt och käka, så ni får vänta lite med att se vad jag har köpt ;) Puss så länge <3

Följ gärna min blogg med bloglovin :)

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback