Mycket man vill..

Hello Sunshines! Nu sitter jag här igen, vid dumburken som jag snart får nått riktigt aggressivt utbrott på!
Men jag klagar faktiskt bara i smyg så att ingen hör mig, för tekntiskt sätt hör inte ni mig heller ;) Så här får jag klaga hur mycket jag vill! Just nu sitter jag och lyssnar på Rihannas "nya" låt "California King Bed". Den är faktiskt rätt bra ändå!

Jag har hittat min bästa inspirations källa nu, hon är ball, hon är hon! HON ÄR AS FRÄN!
Hon får mig att vilja göra saker jag aldrig skulle göra, hon får mig att vilja raka halva sidan av mitt huvve, hon får mig att vilja pierca mig och att gå runt med sotade ögon och mörk rött läppstift! HAHA! det låter som om jag är kär i henne, men hon är bra, ja, hon är hon!

Nu är det mycket vill och jag kommer att fortsätta för jag älskar att få göra PRECIS som jag vill, men det är ju självklart många måsten man måste göra innan.. tyvärr.

Nej, nu sätter jag på mig pilot brillerna och ger mig ut mot den svarta faran som står parkerad ute på gatan och drar mig mot Biltema för att hämta upp min finaste! Puss så länge <3

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback