BORING

Hej allihopa!
Ja, jag vet.. IGEN! Jag har inte bloggat på jaa, jag vet inte hur länge!? Och jag säger att jag ska ändra på det och ja, jag ska försöka, men det känns inte som om det är nå roligt för er att sitta och läsa om varje grej jag gör varje dag. Jag vill hellre skriva om roliga saker som händer och vad jag köper mm. Meen, jag lär väl vara tråkig ibland jag också! :)

Jaja, så i helgen va jag och Malin hemma hos henne och drack och hade as trevligt, men det har vi ju ganska ofta ;) Men men, i alla fall vi drog ner på krogen runt halv 12 och varför så tidigt, jo för att annars hade det blivit sån jääävla kö och det orkar jag verkligen inte stå i! I alla fall så hade vi skit kul därinne tills vi ska gå och hämta ut grejerna ur garderoben, först så hade dom slarvat bort väskan min så det tog en stund innan dom hittade den och sen när vi väl ska gå upp för den där nedrans branta trappen inne på heartan så drog ju självklart helvetet lös.. så jävla tråkigt att man inte ens ska kunna gå ut på krogen innan dom där ska hålla på! :P Men vi gick i alla fall därifrån med ett STORT leénde på läpparna! :) KUUL!

Ne, nu ska jag och min älskade Filip lägga oss och titta på film i våran nybäddade mysiga säng :)
Puss så länge <3

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback