26 Maj 2011

Heej hej HEJ!
Vilket väder det har varit idag.. SUPER SKÖNT!
Jag kom hem vid kl 9 i morse och tänkte lägga mig och sova en stund men när jag såg hur fint väder det skulle bli så tog jag mitt pick och pack och slängde mig på stutsmattan och låg där i typ 2 timmar :) Men det är ju såå trååkigt att ligga själv och sola så jag messa malin och fråga om vi skulle sticka till Plazan och sola där och självklart ville hon det, hon älskar mig fast hon hatar mig ;) HA! Men när vi precis hade lagt oss till rätta så kom det ett AS stort moln och jag tänkte " ska vi ligga här tills det försvinner får vi ligga här i 3 timmar! " Så vi drog och sola solarium ist.. skönt vare :)

Så, nu sitter jag hemma själv, eller inte själv.. jag har ju Bicki Bus bredvid mig och tittar på mig "under-lugg" för hon vill gå ut så vi lär väl göra det då :) Höres, puss så länge <3


Kommentarer
Postat av : Malin
DATUM: 2011-05-27 KLOCKAN: 20:36:42

Jajjemän, om 24 timmar så sitter vi förhoppningsvis i dimman tillsammans! ;P


KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback