12 Maj 2011

ÅÅHERREGUD! Det var ju as längesen jag bloggade sist!?
Jag har lixom inte orkat suttit vid datorn och hängt, jag har haft så mycket annat att göra! Jag tänkte faktiskt berätta lite om vad som har hänt på dom här "veckorna" när jag inte har bloggat!

Hela förra veckan tog jag all min tid upp till garaget för att se lite framsteg på Våfflan, det börjar ta sig nu ;)
Oj, just ja i Onsdags förra veckan tog jag och Malin (Maggan) ;) bilen till Köpis för att fixa lite saker innan jag skulle på jobbintervju, just det, ni läste rätt.. jag Nathalie Rosenqvist va på jobbintervju! Och det gick faktiskt MYCKET MYCKET MYCKET bättre än vad jag trodde att det skulle göra!!! En super nervös onsdag gick över till torsdag och garaget stod på schemat, precis som hela helgen gjorde. Vi fick as mycket gjort, så nu är allt slit över och nu kommer ju faktiskt det roliga!

Så, vidare till den här veckan!
En nervös helg gick öven till måndag och ännu mer nervös vecka hade/har man famför sig.. "tänk om hon/han inte ringer, tänk om dom inte tyckte om mig.. tänk om, tänk om!"
Måndag: Får ett samtal.. ett 073 nummer! HMM, mina tankar gick i hundra nittio men jag svarade med min trevliga och oskyldiga röst "Hej det är Nathalie" och till svar får man.. Men tjenare!! Det ****** ifrån *****. Blablabla, jag tänker faktiskt inte skriva vad vi sa :P Men hur som helst, så hade jag lugnat ner mig efter tag vi hade pratat och vi kom fram till att jag ska komma dit introduktion (stavning) den ** JUNI!!!! Det ni, jo ser ni.. Arbetslösa Nathalie Rosenqvist har fått jobb hon, ett jobb hon velat haft så länge nu! HON ÄR GLAD! :D

Måndag+tisdag+onsdag blev Malin och Natta dagar, mysiga dagar. Med mycket sol! Vi tog vårat pick och pack och drog och solade/badade och hade det allmänt super bra! "livet är inte lätt, bara fantastiskt".

Idag, ja vad händer idag? jag vet faktiskt inte.. jag vill nog bara vara hemma och smälta det här med att jag inte längre är arbetslös, det är som om en sten har lossnat och allting känns så mycket enklare nu för tiden!
Som sagt: "Livet är inte lätt, bara fantatiskt" Puss så länge <3


Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback