New

God morgon allihopa! Vilket väder idag igen, får hoppas att det håller i sig nu bara :)
Jag blogga as dåligt igår men det ska det bli ändring på! Jag satt i alla fall hemma hela förmiddagen igår och gjorde nya naglar. Jag har inte gjort naglar sen i December så jag kände mig som en ny börjare! Men men, det gick väl helt okej i början men det tar ju sån tid att slipa ner alla naglar. I alla fall så sms:a Bella mitt i allting så jag tog mitt pick och pack och drog till Sörby, vi satt där och gjorde naglar hela dagen!


Stegvis hur jag slipar mina naglar innan jag målar dom!

Kommentarer
Postat av : Tezzilicious - Bloggen om Foto & Skönhet
DATUM: 2011-08-25 KLOCKAN: 12:01:05

vad filar du ned dina tippar med för att få dom att se ut som dina riktiga? Jag förlänger mest med mall men vill även lära mig tippar :) Använder du nån gel/akryl på andra bilden för att få dom jämna och "genomskinliga" så att dom ser ut som riktiga naglar? ^^


KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback