Måndag 21 Mars 2011

Hej måndag!-åh herregud vad den här helgen har gått fort, bara för att jag har sett fram emot den. Det är så att Filip har jobbat 8 helger i rad och nästan hela veckor på väldigt konstiga tider så jag har inte fått så mycket tid med han alls. Så den här helgen va han ledig och vi har bara tagit det lugnt och vara varit, det är därför jag inte har bloggat så mycket under helgen, eller ja.. nästan ingenting alls faktiskt om jag ska vara ärlig! Men det ska det bli ändring på nu till veckan!

Ännu en ny design kommer snart att synas, jag vart ju inte alls nöjd med den jag har nu och jag har ingen bra header bild heller så. Jag håller fortfarande på att fin slipar den nya designen, jag vill vara riktigt nöjd med den innan jag smäller upp den för annars så hinner den inte vara uppe nå länge alls innan jag beslutar mig för att göra ännu en ny!

Så, vad händer idag då? Jag ska försöka sätta mig ner och göra nya naglar. Ja, jag vet igen! Men det var så att i helgen när jag skulle göra nånting jag kommer inte ihog vad så smällde tum nageln av bara sådär! As knepigt..
Men men, vi får se om jag orkar sätta mig ner, det tar ju sån tid att göra dessa förbaskade naglar! :P Puss så länge <3



Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback