find the smile?

HELLO sunshines! Nu sitter jag bara hemma färdigmålad för ikväll i hopp om att oturen vänder. Jag försöker verkligen att se det posetiva i att ha en ensam hemma kväll, men jag kan inte. Jag försöker att hitta leéndet bakom den sura minen som följer mig vart jag än går! vaknat på fel sida? Nej så var det ju inte, det var meningen att det skulle bli utgång ikväll, as taggad ställde jag mig i duschen med Mary J. Blige - Family Affair nynnandes i  skallen!

Men sen fick jag ett litet tråkigt sms av min bellsibubb att hon mådde dåligt och hade ont i huvudet, tråkigt! Så nu sitter jag här i min ensamhet med Mary J. Blige i högtalarna i stället för i huvet! Så nu försöker jag att tänka att Filip snart slutar jobbet så jag får träffa han i stället. han gör så att jag blir glad på nolltid!

Hoppas ni andra får en super kväll även fast jag kanske inte fick det!
Men, det är ju bigbrother ikväll! awesome, min kväll är nog räddad ändå! Puss så länge <3


Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback