Done for today

Hello sunshines!
Nu avslutar jag denna dag med ett leénde på läpparna! Älskade Bella har äntligen kommit hem ifrån Uppsala, det känns som om hon har varit borta i månader. Och hon hade även med sig en liten grej hem till mig. Hon hade med sig den nyaste ear cuffen ifrån glitter, jag tog bilder och allting på den och skulle precis leta rätt på kabeln så att jag kunde lägga in bilderna på datorn då jag kommer på att.. Fan jag har glömt kabeln hemma, så tyvärr kommer jag inte lägga upp bilder på den idag utan jag gör det i morgon istället så har ni något att se fram emot :) Jag ska även fixa lite med designen på bloggen i morgon, är lite less på den jag har nu. Men det är inte säkert att det kommer att synas i morgon, det beror på om jag blir nöjd eller inte men det visar väl sig :) Nej, nu ska jag sova. Hörs i morgon. Puss så länge!

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback