13 mars 2011

TRÅKIG DAG, regnet det bara öser ner och med det kommer ju slasket! Men nu närmar det ju sig vår.. Förhoppningsvis. Jag är så fruktansvärt less på regn och snö just nu så jag skulle kunna gå i ide nu fram till sommaren! Och med detta väder orkar jag inte blogga heller, jag tappar all lust till att göra någonting! Filip och jag som skulle fota lite ute idag för jag tänkte.. eftersom det var fint väder igår så är det fint idag också! Men å så fel jag hade. Jaja, man får väl helt enkelt göra det bästa av situationen, jag ska i alla fall försöka ta lite bilder för att kunna förnya bloggen lite. Jag håller på för fullt med vad jag ska ha och inte ha på den! Men jag är så att jag vill gärna göra allting på en gång i stället för att göra lite åtgången, så nu under veckan kommer det NOG att ske en stor förändring! Puss så länge <3

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback