11 mars 2011

Uppe med tuppen! Nu ska jag äta lite frukost och sen göra mig i ordning, som jag skrev igår så ska jag på begravning och det känns väl lite sisådär precis som det alltid brukar göra. Vi ska i alla fall vara där kl 12 så jag ska väl plocka upp Karina vid halv tror jag. Jag hoppas att ni alla andra får en bättre förmiddag än mig iaf.

Jag ska i alla fall försöka fixa med desigen på bloggen idag, försöka! Vi får väl se hur det går med den biten, Haha! jag har ju sagt i typ en vecka nu att jag ska fixa den men det blir aldrig av också går det så lång tid mellan gångerna så jag hinner ju glömma fort mer än hälften hur man ska göra och så vidare. Jag blir så less! :P Vad händer för alla er idag föresten? Nej nu måste jag äta, min mage vrålar och Madicken kraffsar på dörren så jag skriver mer sen när jag kommer hem :) Puss så länge!

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback