i need inspiration..

Jag vet inte ens vad jag ska skriva, var ska jag börja? Det var så jäkla längesen jag bloggade nu så jag har glömt bort hur man gör känns det som, hur gör man? Jag kom inte ens på en "bra" start på det här inlägget! Man kanske ska sluta blogga helt? Eftersom jag ALDRIG bloggar längre! Haha, precis nu när jag skrev det där så ångrade jag mig :o jag har NOG kvar bloggen ett tag till, ni får stå ut med att det tar tid innan jag bloggar igen! Jag ska i alla fall försöka blogga mer, nu när jag faktiskt gör någonting om dagarna som kanske till och med är kul för er att läsa :)

Men jag behöver verkligen inspiration för att kunna blogga, jag behöver någon som ger mig idéer som jag kan förvandla till min egen stil, jag behöver någon som "säger" åt mig att göra saker, ni förstår säkert inte alls vad jag menar.. Jag är less på meningslösa inlägg som ingen ändå "orkar" läsa, jag vill inspirera, jag vill bli inspirerad, jag vill ge er läsare något kul att läsa!

Jag vill så mycket, jag vill ha så mycket, men jag vill även ge, ge er nånting som ni vill ha!
Puss så länge <3


Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback