9 Juni 2011

Hello sunshines! Galet varmt ute, men jag klagar fan inte! Ojoj, ja iag klev precis ut ur duschen efter en hel dag i solen med Malin :) Så skönt nu när man börjar bli lite brun så man slipper se ut som ett lik! Tycker verkligen synd om er som inte kan vara ute i solen en sån här BRA DAG! Typ min Filip, han jobbar idag! och igår och som alla andra dagar :P , då det var som varmast, eller ja han jobbar ju jämt så han bli väl van antar jag :)

Justfan! I morgon är det ju studenten för vissa av er, awesome! Satans kul för er, saknar verkligen student tiderna nu, så i morgon bär det av till Borgis där både min tremänning Lollo och Filip lillasyster Emma tar studenten! Det är så sköönt att dom går på samma skola så att man hinner se båda två :) Jag tror faktiskt att jag tar STOOR kameran med mig så att jag har lite bilder att lägga upp på bloggen sen.. det börjar fan bli tråkigt på min blogg nu, det är illa när till och med jag tycker det! HA! ahja, som sagt jag ska försöka komma ihog att ta med mig kameran i alla fall :) Yes yes, ne nu ska jag klä på mig och sen åka och hämta min finaste på jobbet och sen vidare ut på köpis för att kanske hitta något roligt till Lollo och Emma! OCH kanske till mig själv ;) det visar sig! Jag hoppas att ni andra fortsätter att ha en super bra dag.. precis som jag :D Puss så länge <3


Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback