7 Juni 2011

ÅHERREGUD! .. en sån värme, redan kl halv 8 på morron? Jaa, ni läste rätt! Jag klev upp halv 8 i morse, trött som satan kramade jag om Filip så hårt att han nästan tappa andan och sa hej då till min fina men förkylda Filip för idag börjar han på Biltema i Uppsala :) Så, han kommer väl hem vid halv 9 i kväll.. låååång dag och inte nog med det!
JAG ÄR UTAN BIL ÅXÅ! :o

Ja, och om typ en vecka ska jag på introduktion för det nya jobbet.. känns konstigt att börja jobba igen, men jag har ju sett fram emot det här så himla länge nu :)
Ååh! nu vet jag inte vad jag ska skriva längre, tappade bort allt som fanns där uppe, det ÄNDA som fanns däruppe! God daim! Jag kanske, KANSKE, skriver mer sen men nu ska jag gå ut med Busan :)

Don't underestimate the things that I will do!
Puss så länge <3

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback