5 Juni 2011

Hej, HEEEJ SUNSHINES! Nu sitter jag med senaste numret av ELLE brevid mig och ska snart lägga mig och ha högläsning för mig själv! :D Ja, Igår satt jag och Malin hemma hos henne och drack vin och bara prata och hade det ASTREVLIGT! Justja, är FAN sjukt besviken på BigBrother, jag va helt stensäker på att Martin skulle vinna, men tänk så fel man kunde ha! Det är ju nästan pinsamt så fel man hade :o I alla fall, ja Simon.. Är han en "Värdig"  vinnare? Vad tycker ni? Ska jag  vara helt ärlig så fattar jag ingenting! Ha!

Ah men ne, ska det bli fint väder nu igen då? Från det ena till det andra, folk säger ju att jag byter samtals ämne ganska ofta så varför ska jag inte dela med mig av denna speciella kunskap här? ;)
... Jaja, vädret.. jag vill sola, jag vill bada, jag vill dricka vin på en uteservering (eller på Malins balkong) Det funkar ju åxå bra! JAG VILL JAG VILL JAG VILL! + jag vill ha en iphone! NU NU NU <3
everyday im shuffling ;) , puss så länge <3

Kommentarer
Postat av : Malin
DATUM: 2011-06-06 KLOCKAN: 00:12:33

JA VILL, JA VILL, JA VILL OCKSÅ! :P Haha


KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback