23 Juni 2011

Hello sunshines! Det tycks gå ganska bra för mig i tävlingen, man kan ju alltid hoppas att man fortsätter vara "top hundra" ända tills tävlingen avslutas! Men jag såg nu att bilden i mitt förra inlägg gick ju direkt till mitt bidrag, det gör det inte idag!!!! :O Men om ni fortfarande kan och vill rösta så kan ni gå in på bilden ändå och sedan vidare till "top hundra" och sen till sida två, där är min klänning :) samma bild som på min blogg såklart! Ha! det är faktiskt lite kul att till och med killar har röstat! TACK :) ni är bäst!

Justja, igår tidigare på dagen så kom H och hämtade mig så vi åkte en sväng och bara pratade och bara va.. super bra! Sen vid kl halv 12 igår kväll så kom h och hämtade mig igen så vi åkte till oslättan och satt oss :) Ooh just ja, kom ihog att rösta!!! ;)

Midsommar, vad händer på midsommar? jo troligtvis så åker jag och min FINA till valbo och grillar och dricker lite hemma hos Herr Karlsson med några fler, kommer säkert att bli totaly AWESOME!

Jag hoppas verkligen att ni hjälper mig med era röster!
Puss så länge <3

Kommentarer
Postat av : shanna salehi
DATUM: 2011-06-24 KLOCKAN: 02:38:40

rösta precis på din klänning!



Gillar du min? Rösta gärna! Svart vit och elegant!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=LJY1sxe8DsYqNdyXSFbtBwjiZSKEPWWYfuNNfrIjXhNk9C8RHW9G#Gallery

Postat av : Anonym
DATUM: 2011-06-24 KLOCKAN: 15:31:50

röstat på din klänning, rösta på min med Rösta,skulle betyde asmycket! (;



Länk; http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=9Jbmf02tpGIF4MRBUM8fHEzrqpCZsNDoXcR1ZGhFMpIG3aFKkCpr#Gallery

Postat av : Anonym
DATUM: 2011-06-24 KLOCKAN: 21:00:40

Hej

Rösta gärna på min klänning om du/ni tycker den är snygg =)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=3F6GwUOPvS2XONgQex6lYZpNiTfFC0f6CYBytNDef3zsDU9iF2Jd#Gallery



Tack på förhand =)

Postat av : Emma
DATUM: 2011-06-28 KLOCKAN: 03:01:47

Hejsan!



Såg din klänning, den var verkligen riktigt läcker! Älskar de svarta mönstret på de vita!:)



Jag måste faktiskt rekommendera dej/er att kolla in den här tjejens klänningar, jag är totalt såld! Skitsnygga!



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=zPtW0iKIaGfubv5dInNG9qGRcKyANEzARgWRDhXbl3LClFeurr1n#Gallery

Postat av : emma, mamma till julia (foto)
DATUM: 2011-07-12 KLOCKAN: 09:54:34

tack snälla! :D ja hoppas vi ses snart! allt bra med oss, er med? kramis

Postat av : Malin
DATUM: 2011-07-15 KLOCKAN: 16:44:29

Fan va du är cool som har en tiger då! ;) Hehe

Nääe, fan ja skulle ha skrivit att bilden INTE va lånad från google! ;)


KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback