1 Juni 2011

HELL YEAH! Ja, idag är det 1 juni. Det är nu man börjar tänka tillbaka till för ungefär ett år sen.. när jag stod i dörröppningen i en vit klänning och med TUUSEN fjärilar i magen, jag hade champagnen i högsta hugg!

Inte för att jag saknar skolan ett dugg! Studenten var det bästa som hänt mig, det var som en befrielse, jag kände mig fri för första gången i mitt liv!

Ahja, nog om det.. igår så va jag, Filip, Johan och Theres och fiskade!
Vi åkte vid 19:00 ifrån Filip och drog senare mot ******* där vi började plocka fram alla grejer innan T och J kom, vi sätt inte där allt för länge innan Johan drog upp en Brax och sen var det min tur.. jag fick upp en mini Borre! Och innan det så sa Theres att Johan hade sagt att.. Meta, det får man ju inge fisk på ju! Och lite senare drar Theres upp en Gäddjävel! MED METSPÖ OCH MASK! Ååh, tamme så skulle hon få Gäddan :P Jaja, men jag fick i alla fall upp 3 fiskar och Filip blev Fiskf*** ;) HA! Och härdanefter så kallas Johan Karlsson för Braxen! ;)


Theres Gädda!


Kommentarer
Postat av : Tres
DATUM: 2011-06-01 KLOCKAN: 15:11:01

Helt underbar kväll :)


KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback