pilot



"Pilot" jackan som jag köpte idag på BikBok, är det bara jag  som tycker att BikBok har fått in riktigt snygga kläder den senaste tiden? Jag har kikat på denna jacka ganska länge men priset för den var lite högt så jag tänkte att jag skulle vänta till melldagsrean men dom satt knappt ner den nånting så jag slutade kolla på den. Men så idag när mamma och jag var på Köpis så fick jag bara för mig att kika ännu en gång fast lite närmre på den och vipps så hade jag den i en påse i handen på väg hem. Jag fick den för dom otroliga 175 kronorna!

Kommentarer
Postat av : din snyggaste vän, ulrika
DATUM: 2011-01-19 KLOCKAN: 01:59:44

SNYGG!!!!!!! och bikbok var skit förr, men tycker också dom fått in riktigt snygga kläder! mjauauau

vi får ta oss en sväng på köpiset :)

love!


KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback