Nathalie | Shoppar

 
Igår fyndade jag faktiskt igen! Jag tycker egentligen inte om Gina Tricot längre eftersom oftast är deras kläder snesnydda och det blir lätt tvätt hål i dom. Och ja jag har tvättat dom precis som det står på lappen! Jag tycker det är skit tråkigt för dom har ju ganska snygga kläder där :) Men i alla fall så smet jag in där en sväng igår för att kolla om dom fortfarande hade deras rea ställ kvar, för som säkert alla vet vid det här laget så köper jag inga kläder om det inte är på rea :) Det kan hända ett fåtal gånger att jag köper ändå. Jaja, jag gick i alla fall fram till den där "snurran" jag kikade vad dom hade och då hittade jag denna, kanske inte den snyggaste tröjan jag sett men lätt värd 49 kr!


Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback