Nathalie | Shoppar

 
Igår var jag, Filip och hans syster emma på Köpis och skulle kolla runt lite. Hade skikat på två jackor sen tidigare på Bikbok men jag visste inte hur jag skulle göra, men igår kunde jag inte hålla mig! Jag köpte båda två, 275:-! det är ju så sinnesjukt och alla frågar men hur har du råd? jo för att jag köper aldrig saker om det inte är på rea :) Men höll nästan på att glömma! jag och bella var nere på stan idag och kikade runt lite och jag hade hört tidigare att det var STOR rea på Scorett men jag har inte orkat brytt mig eftersom jag har ganska liten storlek på skor så är dom säkert slut. Men i alla fall så gav jag det ett försök i dag och hittade två par skor som egentligen skulle ha kostat 1900:- för båda, men jag fick båda paren för 200:-! Är fortfarande i chock! Skickar upp bilder på dom senare, kameran sitter på laddning :)

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback