Kan Dee

Vi kom nyss hem till Filip och till min förvåning så ligger ett paket till Filip på köksbordet och det står att det är ifrån Kan Dee! Hur glad som helst tar jag paketet och sliter upp det, ÄNTLIGEN dom har kommit! Jag springer ner på Filips rum sliter av mig tröjan och drar på mig t-shirten, DEN ÄR FÖR LITEN! as förbannad slänger jag den i sängen och svär för mig själv att jävla hemsida som inte kan ge ut riktiga mått! Filip tog en medium och den ska vara ner till knäna på han ungefär om man tar mått tabellen ifrån Kan Dee's hemsida. Då tycker jag att det är konstigt att den sitter helt slimmad och är till midjan på han! åh, jag blir så arg. Jag va skit glad att vi äntligen skulle få våra snygga tröjor så skiter det sig bara :(

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback