i'm sorry

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för en dålig blogg dag igår! Jag orkade helt enkelt inte bara sitta vid datorn. Jaja, i alla fall så var jag hemma hos Gusten typ hela kvällen igår och bara var. Vi pratade gamla minnen, visste ni att jag känt denna underbara människa i 6 år? Vi pratade tex om när vi hade soft air gun krig hemma hos han! Ja, inomhus :D Eller när han och Jonte bytte "identitet" på konfirmations lägret, HAHA! Back in the days..

Så, vad händer ikväll? Jag hade hoppats på en garage kväll, nu måste ju våfflan ut snart :) Men vi får väl se vad som händer, vi kommer nog inte bara sitta inne i alla fall. Nu snart ska vi faktiskt lacka Volvon, jag hoppas verkligen att det blir bra nu när jag jobbat så mycket med den. Men till sommaren ska den ut, så är det bara!

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback