24 februari 2011

Äntligen hemma! Jag och Filip kom hem till Bomhus för ungefär en halvtimme sedan. Jag har ju som sagt jobbat hela dagen med att städa en lägenhet inne i stan med Bella. Det var inte så mycket jobb som jag först trodde, det var faktiskt skönt eftersom det är den första lägenheten som jag städar innan flytt. Sen har man ju så klockrent sällskap också som gör det hela roligare ;) - bellaberggren.blogg.se. Så nu sitter vi som sagt i Bomhus och bara segar, jag ska försöka hitta kamera laddaren så jag kan fota lite ikväll. Men vi får helt enkelt se, jag brukar inte ha tur när jag letar efter saker. Sen när jag väl inte orkar leta längre så hittar man det alltid. Är det bara så för mig?

Men just det, vi var ju på akuten i natt med Filip. Han slog i huvudet så hårt igår så att nacken tog skada. Så vi bestlutade att det var bäst att åka upp till akuten i fall det är någon kota eller någonting som ligger snett. Så vi kom dit vid 21:15 ungefär och fick sitta där bra länge och vänta. Sen kom dom och hämtade Filip så att dom skulle få kolla blodtryck samt att ta blodprov och även ge honom en nackkrage. Efter ytterligare någon timme så kom dom och hämta oss så att vi fick sätta oss i ett annat rum där vi även fick sitta och vänta i någon timme innan dom kom och kollade till nacke och rygg. Efter en halvtimmes väntan beslutade dom att det var bäst att ta en röntgen av huvud och nacke. Efter det rullade dom tillbaka Filip till det rum vi var i innan. Där fick vi vänta i ungefär 45 minuter innan dom kom och sa att det inte var någon fara utan att det kan vara någon muskelskada/sträckning. Och tur var väl det! <3

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback