21 februari 2011

Godmorgon! Uppe med tuppen idag, eller ja halvt i alla fall. Idag händer det väl inte så mycket antar jag, jag ska nog bara vara hemma idag. Det är ju som sagt skit väder här som vanligt! Är så trött på snö nu, jag vill ha vår! helst sommar :) Jag ska i alla fall försöka ta mig ut på en joggingtur, men det är ju inte så kul att ut och springa när det öser ner snö! Jag får i alla fall vara glad åt 2 saker, för att i fredags fick jag ett mejl om att jag har ett paket att hämta ut på posten men så klart hann jag inte plocka ut det innan det blev helg. Och det roliga är att jag har inte en aning om vad det kan vara. Så om jag får tag på någon bil idag så åker jag nog och hämtar det!
Den andra saken är att den här veckan ska jag och Filip få hem våra Kan Dee tröjor om det blir som planerat :)
Och nej, det är inte Kan Dee tröjorna som jag ska hämta ut, dom kommer i Filips namn. Just det, den här månaden blir det nog en ny kamera också :) puss så länge!


Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback