15 februari 2011

Vad är det här? det har snöat i 3 dagar nu och det va 18 grader kallt igår kväll. DÅ SKA DET INTE SNÖA! :'P
I alla fall, kom precis hem från en tur till arbetsförmedlingen. Dom hade en "föreläsning" om gästrike lärling där som lät lite intressant så jag tog mig i kragen och gick dit. :)

idag händer det väl inte något speciellt antar jag, bara sitta hemma och ta det lugnt för en gångs skull. Har även suttit och kollat efter en ny kamera, jag har ju min stora system kamera från Nikon. Men den blir så dryg att ha med sig om man bara ska ner på stan och kika lite, eller nånting. Det är ju inte direkt så att man tar plockar fram stativ och en feting kamera för att knäppa kort på nånting man hittat! Nej så nu har jag bestämt mig för en liten en som man kan ha med sig överallt :)

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback