Längesen

Sunshines! Nu va det sjukt längesen jag bloggade, men jag tappade gnistan totalt i sommar! Egentligen borde jag ha bloggat hela tiden eftersom det har hänt så mycket men jag la bloggen på hyllan ett tag så jag får stå mitt kasst att jag har mist några läsare! Men förhoppningsvis så börjar jag igen inom en snar framtid för nu mår jag bra, riktigt bra!

Vissa av er som läser min blogg är vän med mig på facebook så ni vet ju va som har hänt i sommar men nu tänker jag ta det även på bloggen för er som inte har en aning om va som har hänt! Det är så här att, för drygt 2 månader sedan bestämde jag och Filip oss att vi skulle bryta upp, alltså gå i från varandra.. jag har fortfarande svårt att inse att det verkligen är slut, nog att vi båda var överens om allting så är det ändå väldigt jobbigt eftersom vi ändå va tillsammans i nästan fyra år och vi va även förlovade i 2 år. Men vad ska man göra när det inte finns nå känslor kvar? Vi försökte men det ända vi kunde komma fram till det va till det här beslutet, men vi är fortfarande bästa vänner och pratar om allt, så det känns väldigt skönt :) Jag älskar ju han och det kommer jag alltid att göra!

Som jag skrev på fejjan "Han, just han, kommer alltid vara den som fick mig att ändra mig till det bättre!
Han, som stod vid min sida i 4 år. Han, just han fick mig att förstå vad kärlek var.
Han kommer alltid vara den jag alltid kommer att älska oavsätt vad!
Han är den personen som alltid kommer att finnas där, just där, i mitt hjärta, föralltid! Filip Wike, en person som jag ALLTID kommer att älska!"

Så nu vet nu alla andra åxå det, det är ingen idé att dölja det längre eftersom det har gått så lång tid.. Och förhoppningsvis så fortsätter jag att blogga efter detta inlägg, men vi får väl se :) Puss så länge <3

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback