jag gav upp för länge sen

27 Augusti 2011..
Fan vad jag är osoft idag känner jag. Har så jävla mycket att göra men inte fan tar jag tummen ur röven och fixar't. Det kommer i alla fall att bli några inlägg nu i helgen så nu har ni något att se framemot :) Beställde ju som sagt ett par nya skor igår + att jag vann en budgivning på ett par låga converse på tradera och båda kommer förhoppningsvis att ramla ner i brevlådan nu till veckan, jag längtar!!!

Jag ville inte att den här dagen skulle komma, i alla fall inte så här snabbt!
Idag åkte mitt hjärta iväg till Alanya med två av hans kompisar, nog att han bara blir borta en vecka så känns det verkligen tungt att veta att vi varken kommer ses eller att jag inte kommer att få höra hans röst på en hel vecka! För min del hoppas jag att den här veckan kommer att gå fort.. saknar han redan, känner mig tom utan han!


Hur ska man älska nån som har älskat nån förut!?


Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback