23 Augusti 2011

Ibland går verkligen ALLT precis som man har tänkt sig, om ändå inte lite bättre!
Jag har ett jobb som jag älskar, jag har underbara vänner som alltid ställer upp vad som än händer.. vi har gått vidare och Filip och jag är fortfarande bästa vänner och kommer alltid att vara det!


Drog till Köpis en sväng idag med Malin, gick runt lite och kikade men hittade typ ingenting förutom ett par nya höstskor och några smycken, det kanske kommer upp bilder senare ;) vem vet! Men i alla fall det är ju så jävla tråkigt att försöka hitta kläder när den här förbannade årstiden kommer, allt är grått, brunt eller svart! TRÅÅKIGT!
Vill inte att sommaren ska vara över, den här sommaren bara flög iväg som om det hade fått vingar. Den här sommaren har verkligen gått upp och ner!

Jaja, nu ska jag tvinga pappa att skruva fast nya ben på min säng ;D
Puss så länge <3

Kommentarer

KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback