7 April 2011

Hello Sunshines! Ojoj, det var ett tag sen jag bloggade sist, förlåt för det. jag ska försöka att blogga mer men jag har varken tid eller ork att sitta och skriva 10 inlägg om dagen som "alla" andra gör :o hehe! Men men, idag blir det fjärde dagen i rad som jag är uppe i garaget och håller på med Volvon och förhoppningsvis så är den klar snart! Så då är det bara att rulla upp Filips Opel så han får börja fixa med den :) Men Men, jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig dag i detta skit väder! MAN BLÅSER JU BORT :o puss så länge <3


Kommentarer
Postat av : Malin
DATUM: 2011-04-07 KLOCKAN: 16:38:43

Hihi visst va det lite för min skull! ;) Hoppas vi syns ikväll!

Postat av : Mathilda Lindström
DATUM: 2011-04-07 KLOCKAN: 23:03:30

Hallå snygging! nej har du? hur långt är de ungefär? :D


KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback