28 April 2011

HEJ HEJ HEJ HEJ! Vaknade vid 9 tiden i morse utav att Filip skulle upp och jobba så jag ringde till pappa och kolla om han fortfarande jobbade i Bomhus så att han kanske kunde skjutsa mig hem och det kunde han ju, så hem, sprang upp för trappen hämtade täcke och kudde och fort ner i soffan och sov till kl 12.. HAHA!

Så, vad händer idag? Ingenting hoppas jag, idag vill jag bara ta det lugnt och bara vara i solen, kanske ut och träna lite, kanske hoppa lite stutsmatta :) Vad ska ni alla andra göra idag?
Ja, så på lördag är det sista april! Att tiden går så jäklans fort, så snart innan jag vet ordet av så firar jag och Filip 4 år och då är det helt plötsligt vinter :o JUSTJA! om jag inte minns helt fel så firar ju faktiskt Henke och Malin 4 år i helgen.. GRATTIS!! :)
Men ååh! jag då, jag hade ju glömt bort att det var just sista april på lördag, så jag frågade Malin va hon skulle göra på söndag för att jag va lite sugen på att åka till Uppsala då igen och då svara hon att hon förhoppningsvis skulle vara bakis så jag frågade ju om hon skulle festa och då fick jag typ det här till svar; Men, hallå? har du glömt bort att det är sista? HAHA! ojdå!

Guud vad jag babblar på, nej nu ska jag ut med Busan på en sån där "power walk". Puss så länge <3


Kommentarer
Postat av : Malin
DATUM: 2011-04-28 KLOCKAN: 14:38:18

HAHA fröken med full koll! ;) Men du hade ju rätt på att vi firar 4 år iaf! Hehe

Tycker att ni också ska bli full och hitta på nåt trevligt på sista april med oss! ;D

Postat av : Malin
DATUM: 2011-04-28 KLOCKAN: 16:25:02

Haha får väl se! Kan ju alltid diskutera saken över ett par flaskor vin på lördag! ;) Hähä

Postat av : sajmon
DATUM: 2011-04-28 KLOCKAN: 23:39:03

tack du! :D

det var länge sen man såg eller hörde från dig. hur är det med dig? :D

Postat av : lovisa
DATUM: 2011-05-05 KLOCKAN: 14:58:29

Har du haft en bra torsdag hittils?:)



Vill bara tipsa dig om en tävling där du kan vinna en valfri vara från brandsinfashion.com!

du kan välja mellan badmode,väskor,plånböcker,skor,jackor,smycken,klockor och MYCKET MER! av märken som dior,chanel,ed hardy,converse mm.

vill du anmäla dig? klicka då här:

http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/may/vinn-valfri-vara.html#comment


KOMMENTERA !

NAMN:


E-POST: (SYNS INTE)


HAR DU BLOGG ?


KOMMENTAR:

Trackback